30/8/14

Destí Torroella de Fluvià. Dia 26

Que això s'acabava ho sabiem des del principi, però avui és l'últim. I arribats a aquest punt una se sent trista i afortunada a parts iguals. Ha estat un estiu complet, un gran estiu. Hem gaudit de tot allò que ens agrada i sense estridències hem fet les vacances desitjades, moldejades amb el temps i moltes proves. Viatges, resorts, casa els pares, curtes, llargues, inexistents, pagades i no cobrades, en definitiva per arribar fins aquí una ha hagut d'anar descartant. Per això té tant de valor el que hem viscut aquests 25 dies. (I pel que fa al temps, nosaltres l'hem agraït perquè ens ha permès gaudir de l'alternativa fàcil de la platja)
Aquest estiu ha estat màgic per molts motius i plàcid perquè després de superar les etapes menys agraïdes de la infància dels meus fills, ara amb 8 i 6 anys,  m'he sentit més a prop d'ells i els he pogut conèixer més que durant el llarg hivern de la pressa i l'estrès. 
Aquest dietari és una ínfima mostra del què són unes vacances. Un estiu per a una família "tipus" catalana. Ja l'any passat, el primer, em va semblar una bona experiència. Aquest segon em reafirmo no sense demanar disculpes pels relats menys curosos (el meu marit i el meu pare van coincidir en donar-me un toc d'alerta) però hi havia dies que la son i el cansament podien amb l'exigència del cal fer-ho ben fet. 
El Merilanding ha tingut una millor audiència que l'any passat i això vol dir que podria començar a plantejar-me escriure la primera novel·la.  Així que esteu alerta el proper Sant Jordi. 

Gràcies família per seguir-me a tot arreu en les meves aventures, als amics per nodrir el merilanding cada vegada que us veia, a pares i germans per donar-me  el copet a l'espatlla que sí és necessari, però sobretot els gairebé 300 lectors que dia a dia han dedicat un moment ha llegir els petits relats sense pretensions i ha compartir-los, fins i tot. Ha estat un plaer. Fins un altre.