21/8/13

De vacances. Dia 18

Hi ha moments a la vida que no es poden compartir, que no són importants per altres i representen massa per un mateix. Avui el dia ha estat un dia normal, de família i amics. De converses, projectes i il·lusions. De riures sincers i de tranquil·litat, molta tranquil·litat. Diuen que a l'Empordà, la tramuntana torna temperamental i irritable a les persones. Avui, gràcies a la tramuntana he gaudit de la meva família sense pressa i sense plans. Amb molta serenor i descans. He reflexionat sobre les vacances i m'he dedicat un temps a cuidar el meu cos. Probablement, a partir de setembre, me'l cuidaré més. Un sopar amb amics d'aquells que fan oblidar els rellotges i dels que voldries tenir cada dia. 
Per això no us puc explicar res en concret.
...
He ensenyat a la meva família a jugar amb la Dolça. Amb el seu temps i la seva personalitat és una gata juganera i dolça, per això ens la van portar. No hi ha dia que no dormi sobre les meves sabates i això em fa sentir bé. No sé per què.
....
Finalment demà anem a pescar amb la Berta. Els nens fa tants dies que ho esperen que avui ja hem tancat el tema. Ella anirà a buscar cucs, nosaltres, el Carles i jo, n'agafarem pel matí a La Cagarra. Suposo que serà una bona pesca perquè demà és lluna plena, crec.

Em sap greu pels que hem llegiu i esteu enganxats al meu serial. Però avui és un dia per mi, no per ser publicat. Tots tenim dret a tenir un dia per no compartir, fins i tot vosaltres.