17/10/11

6 SETMANES SENSE FUM + 2 SENSE COTXE= 3 Kg. DE MÉS

Estic desesperada. He aconseguit deixar de fumar sí, però el pes augmenta malgrat els meus esforços per frenar-lo. 3 quilos més en 6 setmanes i això que he incorporat exercici a la meva vida quotidiana, he abandonat el cotxe, m'atipo a base d'amanides, vigilo amb lupa l'estrenyiment i bec molta aigua... no sé que més puc fer!!!!
Ostres em va costar molt perdre els 22 quilos que em sobraven i ara em sento indignada (bé, ara això és bastant comú). És injust fer tot aquest esforç per voler aconseguir una vida saludable i el què guanyo per un costat ho perdo per l'altre.... aix!
Aquest matí quan he vist el meu pes a la bàscula se m'ha encongit el cor, però el pitjor és que ara no puc tornar a fumar perquè segur que mantindria el sobrepes i tornaria a agafar el mal hàbit... i la despesa que representa en euros, també.
I de camí a l'escola dels nens, pujada a la bicicleta per incrementar la despesa calòrica i amb la mala llet que suposa un dilluns així... he trobat un àngel que m'ha dit: no pateixis, quan deixes de fumar augmentes de pes però després s'atura... i tot torna a la normalitat.

Sort, que això ha passat just abans de passar per davant de l'estanc, sino ara m'estaria fumant un puret deliciosament mentre us explico com m'ha canviat la vida deixar de fumar.