Fa uns dies que sentia parlar de mosques. Concretament de mosques de companyia. Com que ho havia sentit i era un tema que no m'interessava gaire no li vaig donar importància. Però avui, he rebut la notificació que aquell "frikisme" amagava una campanya de publicitat darrera. Una agència de publicitat, on & on, com a mesura anticrisis, es planteja una campanya d'autopromoció... i heus aquí, la mosca!
Un simple truc per cridar l'atenció i es que ja ho deien els castellans "el hambre agudiza el ingenio".
Us felicito fills, això sí, no només calen trucs per cridar l'atenció, cal que la publicitat toqui de peus a terra i sigui capaç de posar-se a les sabates dels que paguen, o el que és el mateix... potser haurien aconseguit menys notorietat i més clients si les campanyes de comunicació i publicitat no es fessin pagar a preu d'or (la majoria no s'ho valen!). Al cap i a la fi aquest és l'objectiu últim de la publicitat: VENDRE.