12/1/11

EL TRUC DEL BESCANVI

Segur que més d'un ha intentat bescanviar una peça de roba però no tenint el ticket de compra, la cosa ha estat impossible. Doncs ara us explico com ho he aconseguit. Vaig anar ab el meu fill de 4 anys. Abans d'entrar li vaig dir: Ara hem de fer una cosa molt difícil i m'has d'ajudar. Ell em respón: Què he de fer, mami? Jo li dic que simplement ha de ser mooolt simpàtic. Que saludi a la noia molt fort perquè la noia ho senti.

Fetes les prèvies, entrem al ZARA (és important que sigui a primera hora perquè no estan tan cremades...)A la noia del mostrador li dic:

-Hola- L'Arnau, també saluda fort. Ja l'hem estovat, penso -Miri, veníem perquè ens ha passat una cosa. Resulta que vam cagar el tió i ens va cagar aquesta roba, que la trobem preciosa- fer émfasi en la paraula preciosa- però s'ha pensat que l'Arnau era més petit perquè només té 4 anys però és molt alt perquè menja molt i no ens va bé. El problema es que el tió ha cagat la roba però no el ticket i com que a la bossa posa ZARA hem vingut a aviam si ens ho canviaven per una talla més gran.

MÉTODE INFALIBLE!

Ens ho varen canviar i, fins i tot, ens van ajudar a buscar més talles.