8/8/16

Merilanding al Collsacabra dia 2... em començo a fer gran

Estimats. Ahir no vaig ser capaç d’escriure el post que diàriament publico al merilanding. El dia d’ahir el podríem qualificar de FANTÀSTIC o FESTIU o FATU o FIU FIU... no ho sé però segur va ser un dia F.
A primera hora vàrem anar a misa, sí ja sé que us sorprèn i que no està de moda, però segur que més d’un se’n va a meditar a la platja, oi? Doncs nosaltres vàrem anar a l’església que tenim al costat de casa i que ens permet saber en tot moment quina hora és, i no per l’accés visual que tenim del rellotge de la torre del campanar sinó pel repic de campanes que fan a cada quart. Hi ha gent a qui li molesta, a mi no. Al Xavi li agrada i els nens, bé els nens... l’Arnau diu que n’hi ha una que toca malament.
Enmissats hem anat a Tavertet per començar a fer la rutina de vacances. Avui el sol picava més de valent, així que finalment m’he llençat a l’aigua i he comprovat que ni era tan freda, ni tenia clor. És salada. El cas és que estant allà hem sabut que era Sant Albert, així que com qui no vol la cosa i amb molt d’agraïment hem acabat dinant a Can Nogué, enmig d’una celebració familiar. Però hem estat de meravella. No sols per la companyia, sinó perquè ho fan tot tan bo! Això del menjar a Catalunya és digne d’estudi. No trobeu tenen un problema amb les quantitats? Els modernets perquè surts amb gana i els de tota la vida i els de muntanya perquè podries sortir-ne rodolant. Una amanida amb formatge de cabra compartida i una botifarra. Els nens, com que anàvem avisats han fet un plat i postres. La Martina s’ha demanat de postres una nata amb anous, i aquesta foto us la penjo perquè veieu que no és exagerat quan dic que les racions no són individuals precisament.

 
La sobretaula a can Quim amb un gintònic m’ha servit per parlar de política, un clàssic que m’encanta (aprofito per fer campanya, jo sóc de Demòcrates de Catalunya. Sí els del Castellà, els Demòcrates autèntics i els de la #RUI).

Com que ahir la Nuni en feia quasi quaranta, ens va dir que passéssim a fer un pastís. Així que de tornada vàrem passar per casa seva.

Mireu no sé què tenen els “cibernètics pometes” què quan encetem una conversa només la son o els nens o les inclemències meteorològiques les acaben. Encavallem una conversa amb una altra, d’un tema a un altre i ara paro perquè aquí fa fred, i si pugem a casa nostra i sopem plegats i si un altre gintònic i si.... les 2 del matí.

Incapaç de mantenir la mirada fixada en la pantalla, només vaig ser apta per disculpar-me davant dels meus pobres lectors, que han d’aguantar que m’estic fent gran i que cada vegada aguanto menys o vull fer les coses millor.

TW: “Avui ja em perdonareu, però per un cúmul de celebracions em fan impossible rl Merilanding! #sapgreu #demàmés”